Tuesday, February 19, 2013

D.I.Y - Powerbank

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Aku rasa ramai dah ada powerbank kan.. dah bersepah2 orang jual.. cuma nasib je la dapat murah dengan mahal.. pastu kene pastikan mAh tu.. haritu terjumpa Hello Kitty punya powerbank. macam nak beli jek.. tp bila tengok mAh dia cuma 3000 mAh je, terus tak jadi beli, dah la mahal, mAh sikit.. yang ni aku beli kat groupun, mAh dia 16000 ok la besar sikit. boleh charge lama.. boleh cucuk 2 hp sekali gus.. aku punya notes dengan hubby punya SIII mini.. senang nak bawak ke mana-mana..

gambar dari groupon


gambar dari groupon

gambar dari groupon

tapi aku ni kan ala2 tangan mentel sikit.. so aku pk2 cemana nak kasi lawa kan. so aku beli la stiker ala2 bling2 ni kat kedai D.I.Y ni, aku terus tampal kat powerbank aku, kasi lawa dan cun sikit. hahaha nanti aku dah boring, aku tukar la bling2 yang lain plak.. murah jek.. sepuluh kali tukar pun tak de hal ..



love -love gitu... hehehe

8 comments:

lieyalatif said...

hahahaahah...ko mmg kreatif kak..sampai ke powerbank pun ko hias...tapi make sure ade bag die tu kak...kang abis batu2 tanggal.....

ape2 pun mmg kepala otak ko kreatif kak...kagum aku!

Ayu Ayunie said...

aritu ada kat fb yg citer pasal power supply ni. leh bwk gi mana2. tp yg ni cam menarik je. baper harganya yer?

Cik Puan Mimi said...

lieyalatif :- ni bukan kreatif, ni gatal tangan namanya. hahaha.. tu la mmg kene cari sarung la takut terkopak plak bling2 tu..

Cik Puan Mimi said...

~aYu~ :- harga masa beli tu mahal lagi RM149, but now dah murah.. harga biasanya ikut mAh dia tu.. carilah satu, mmg senang nak kemana2

Rasp said...

power bank nie dah cam satu keperluan kan sis.....
kreatip lah u sis....
cantik lak u hiaskan tu :D

Unknown said...

kreatif nya..trus powerbank tu jd cntik..bgusnya idea mu..kita mmg tkde lg powerbank ni..tringin jgk nk ada..mber ckp tkthn jgk bateri nya..tu yg serba slh nk beli..

Cik Puan Mimi said...

Rasp :- yelah sis, dah mmg keperluan, time2 terdesak mmg membantu.. nak2 tak bawak charger ke kan..

Cik Puan Mimi said...

MrS. F!zA :- kita ni mmg suka blink2.. hehehe tu pasal mencari idea nak kasi cantik.. kalau yang tak tahan tu maybe mAh dia kecik.. cari yang besar sikit. boleh tahan lama ok